Gårdagen.

Blev ju som sagt släkt kalas hela dagen igår. Var väl okej. Fast jag och Jakob sov mest. Och badade i Sturefors badet med alla småttingar. Positivt var ju alla kakor och grejer! Yummie! Orkade inte vara kvar så tog bussen hem vid nio. Sen kom Malin hit vid nio! :) Gjorde smoothie och satte oss ute på baksidan med filtar och tända ljus! Mycket myys! Sen gick vi in och hon fick lite "vila upp rehablitering". Jag kunde helt enkelt inte stå emot blicken. Och sen åt vi massor yogurt och aaa. Vi var trötta och ballade ur ganska rejält med dom yogurtarna, haha. Dör när jag tänker på de. "Du, jag har funderat. Vi borde ta några steg framåt." Ingen fattar men det var sjukt kul i alla fall! Flumm humör är det bästa!!

Idag har jag solat och läst typ. Fast solningen var kanske inte det bästa att göra hela dagen.. Röd som en tomat nu! Sen har jag tränat nyss. Step Up idag. Min otakt känsla märktes tydligt.



(Klicka för att bli större.)


Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0