gästbloggare: natalie

mjau alla gulliga korvar som läser torstens bloggis!
nu är det såhär att världens snyggaste, bästa, finaste, underbaraste, snällaste människa gästbloggar här, förstår ju självklart att hon vill att jag ska skriva här eftersom att jag är så fantastisk (inte alls jag som frågade).
snart så ska vi på le cinéma och se Sex and the city. och om ni undrar vilka vi är så är det jag, torsten & KB. trevligt gäng är vi, med heta militärkepor (KB), bruna ben (jaaag, var tvungen att skryta lite) och en blond kalufs (torsten!).  vi luktar väldigt gott också. KB:s ögonfransar har en drog som heter "hej vi kan inte stå upp" berättade hon för oss nyss, himla kul tyckte inte jag alls det och torsten tyckte enbart att det var en ful drog. tur att vi är så snygga då när KB:S ögonfransar är fuldrogade.
och om nån ville veta så har jag med mig en vit pläd, utifall någon skulle bländas av mina bruna ben. eller så var det så att jag hade med den därför att jag kanske skulle frysa på bion. jaaao. nu blev KB:s dator jättetyst och jag blev lite rädd för att jag skulle ha råkat trycka på någon hemlig knapp så att hela datorn sprängs, eller något liknande. och om nån ville veta så har jag jättesnygga matchande trosor + linne. mm, det är så det ska vara, förstår ni.
och just nu spanar jag in torstens bröööön, mmm sexy mama. jag dreglar så mycket att jag får styva bröstvårtor och har lite svårt att inte bara slänga mig över henne och ta mig en mumsbit. grrrr! förresten så kanske jag tar mig ett tjuvnyp inne på bion där det är mörkt.  weeei !
KB tycker om porriga trosor. jag med förresten.

och det här inlägget blev väldigt intresting, tycker jag. mjaaau!
 och så tycker vi om lammkött <3333333

kyyyss på er.

/ naaaatiiiizzz

Kommentarer
Postat av: malla

haha ^^ Natten är knäpp..fast det visste vel alla? PUSS

2008-06-23 @ 22:54:42
URL: http://glife.se/malins
Postat av: therese

okej, jag får säga det bara för jag är hennes kusin, men detta va nog det sämsta blogginlägg jag läst ! :P

2008-06-24 @ 00:15:40
Postat av: natalie.

malin, du är snygg.

therese, du kan äta min röv, eller snarare det som finns i den :)



puuuss !

2008-06-24 @ 08:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0