Lördag.

Yee, trevlig kväll igår. Hos Malin var det väldigt trevligt med mycket prat osv, dock var stan inte lika kul men det dög.:) Skulle tränat klockan åtta imorse med laget men jag hade visst stängt av klockan. Kanske var lika bra det i och för sig. Annars är peppen inför matchen hög just nu. Sverige - Spanien kan bli bra grejer! Men att Svensson och Elmander får spela? Ack ack. (Nu låter jag extremt nördig.) Mina grannar peppar nog mest med pimpat garage och projektor och en grön matt som ska se ut som en fotbolls plan. Och sen springer alla sju ungar runt i Sverige dräkter. Och Niklas Persson från LHC sitter också där ute och ser peppad ut också ;) Ye, matchen dras ju däremot ner lite utav att jag ska se den själv. Haha, mobb offer.

Annars är det ju sommarlov nu! :O Tar dagarna som dom kommer nu tror jag.. Jag ska vara i tre veckor till. Sen flyger jag över till Gotland och jobbar i restaurang i fem veckor! :O Sheeena! Men Malin och Karro kommer ju en vecka! LÄNGTAR!!

Pusssi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0