Mallan som skriver

Heey, Malin här ;)
som ni såg i inlägget nedan, så va inte emma alltför pepp på att skriva blogg..så jag tänkte ta tillfället i akt att göra det åt henne. Men vad ska jag då skriva om?
hm..jag skulle ju faktiskt kunna bevisa för henne att jag är bra på att rimma! hah (hon påstår nämligen att jag inte är ngt vidare) MEN here you go: (haha)

Kära lilla Emma
nu sitter jag här hemma
och hunden ligger brevid mig
han vill gärna träffa dig!
men varje gång du kommer hit
blir han behandlad som en skit
blir instängd i ett ensamt rum
och känner sig otroligt dum!
ae, nu ska jag inte va sån
att va hundrädd unnar jag inte nån
puss o kram från din vän
vi ses väl imorn igen



avslutar med en liten bild på männskan.. Emma Daging ;)

/Malinagne.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0