Midsommar!

Jävla skit natt! Var vaken mellan tre till sex imorse för jag hade så jävla ont i magen. Satt uppe och kollade på tv och så. Haha, sjukt irriterande att det inte gick att somna.
Nice kväll igår! Gick ut och träffade Tim och Simon eftersom ingen ville vara hemma hos sig. Satt i alla fall ute och pratade i några timmar. Mys! :) Dom små moppepojkarna! ;)

Om en timme åker vi ut till Fyrudden. Så nu måste jag börja packa! Sist jag var där bröt jag foten, det är allt jag kommer ihåg av det! :P Ska bli mysigt i alla fall! :) Det är ju bra att kusin Jakob är där i vilket fall! :) Vet inte om vi kommer hem imorgon eller på söndag, vi får se med vädret!

Ha en bra midsommar! Speciellt till mina bästa, Malin, Natalie, Karro och Maria! :) <3




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0