Onsdag.

Bra dag igår! Var på stan med Mia på dagen. Gick bara runt lite, sen drog vi på kostföreläsning med laget, med en body builder som prata. Ganska ointressant. Efter det stressade jag som fasen hem till Malin. Vi väntade på hennes kusin som skulle komma med lilla Svante, (en hund.) :P Sen cyklade vi hem till mig och fixade oss lite. Sen cyklade vi vidare till T1 där det var fest. Egentligen var vi opepp och funderade på att dra redan efter tio minuter. Men vi stannade kvar och sen blev det ganska kul till slut. Sen cyklade vi hem runt två igen. Blev att jag sov hos Malin sen. Vi tog natt mat (såklart.) Sen somnade vi med bums. Kvällen slutade helt okej sen i alla fall! :) Tack för sällskapet!

Ska nog sova lite snart. Sen är det träning ikväll, får se om jag orkar med den. Sen är ju Sverige - Ryssland också! Är sugen på att se matchen på SF. Dom visar ju matchen i en bio salong där!

Pusssi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0