Onsdag kväll.

Kom nyss hem från Landeryd. Jojo "visste" tydligen att jag var skit sugen på att dra ut dit och träna lite golf med honom. Visst, jag var ju ändå piss uttråkad. Blev några hinkar på rangen och sen lite puttning. Henke mannen kom förbi en stund också! :) Och sen kom pissregnet. Så vi gick helt enkelt in och satte oss framför en brasa i restaurangen. Bjuden på morotskaka och pepsi blev man ju också! :D Det var grejer det! Mycket trevlig kväll i alla fall! :)
Ska nog se tv nu. Och kanske vänta på ett litet uppmuntrande samtal? Yee, det vore i alla fall nice.
Ledig imorgon igen. Då kanske jag och Karro ska vara nostalgiska och kolla på Munkens avslutning. Något ska vi hur som helst göra! :) Och sen har jag ju lovat mina små 92:or att checka till dom på kvällen! ;) haha.



Pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0