Onsdag.

Hej! Kom nyss hem från träningen. Två timmar fys idag. Jag trodde jag skulle dö där ett tag. 23 ruschningar över hela planen. Mina ben alltså! Men , det var kul ändå! Imorgon är det  Aquabike. Cykel i vattnet tydligen? Hade bara en "riktig" lektion idag. Italienska prov som gick piss! :) Sen spelade klassen volleyboll i trädgårn! Jag var sämst! Vilket jag fick höra några gånger sådär! ;) Snyggis kille fick vi spana in på volleyboll planen med! ;) Ex antal smyg kort på honom! ;) (Som jag inte vågar lägga ut.) Och sen får vi inte glömma att Ullis - Bullis var söt i sin lilla hatt! :) Efter skolan fixade jag present till mamma som fyller år imorgon! Sen åkte jag hem och stekte i solen. Not good, måste sluta med de! :P Börjar bli lite för mycket rödhet! :P

 

Puss.


Kommentarer
Postat av: cissi

vilka smygbilder du tar ;)

2008-06-04 @ 22:07:08
Postat av: Sofia

haha jag gillar bilden på han killen iaf. han syyns :D

2008-06-05 @ 13:43:47
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0