Saknad..

Förlust mot Ryssland? Där kan vi snacka om skit match! Hände ju absolut ingenting!

Känns som jag deppar över det mesta ikväll. Grejen är ju att det känns som alla åker iväg nu. Är det verkligen några hemma nu liksom? Dom flesta jag pratat med åker i alla fall. Känns lite tråkigt att vara hemma nu i nästan tre veckor. Och vara på Gotland i fem veckor i sommar? Förra sommaren var det bara tre, och då var jag sjukt rastlös! Det är lite smått dött att bo i en liten håla, fyra mil från Visby utan några vänner alls. Och mamma och pappa spelar ju golf heeeeeeela tiden! Yeye, jag hoppas i alla fall starkt på att sommarjobbet blir roligt! Annars, får jag ju göra det bästa utav det. Menmen, som tur var kommer ju Malin och Karro en vecka. Hoppas vi hinner ses några dagar i alla fall! Vi har ju många ideér till RajRaj som måste bli av!!
Den här saknaden som jag känner efter alla gnager sönder mig. Jag hatar den! Saknar Carro som en dåre verkligen! Och utan Malin i en hel jävla månad? Puuh..
Jävlar, snacka om lycka när man ses sen!! Det är ju precis det man får se fram emot och kommer längta efter! :)

Men, nu ska jag sluta gnälla över min saknad som kommer drabba mig!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0