Söndag.

Amen tjaaa! :D Bra dag igår. Badade ju på dagen. Att ligga på en madrass och sola i poolen var inte helt fel! Vid sju kom Malin hit. Vi hade tänkt åka ner på rännstensgången men vi orkade typ inte. Så vi käkade lite, spelade fotboll såg på tv och var sjukt konstiga. Haha, var inte vad det är med oss nu för tiden! :O Det enda vi gör är att fjanta och garva. Fast, de kan knappast bli bättre! :D Jag gillar det! Sen gick vi och mötte Hashi och Achmed. När dom kommit såg vi på Stomp The Yard och efter det satt vi och pratade massor till halv ett. Väldigt gulliga killar måste jag säga! :) Men det var en nice kväll! Helt klart!
Idag blev det att jag åkte till min stödlärare, Malin för lite mattehjälp. "Avgörande" matte prov imorgon så nu gäller det! Vi satt i alla fall ute och solade, lyssnade på musik och höll på matten. Nu jävlar i helvete ska jag klara det! :D Sen cyklade jag till träningen. MAQ träning idag igen. Sjukt vad jobbigt det är. Vikter och skivstänger, ajajaj. Fast, Mia och Ronja på pilates bollarna muntrar upp massor! :) Får ju inte glömma att jag fick köra Ronjas moppe med. I fem minuter ju! :O Haha, vägrade släppa den!

Nu ska jag plugga sen är det Mia och Klara! "Min man Mattias vettöö." Den klassiska.

   

Lägger upp bilder på vad dagen bestod av igår! :)

Pusssi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0