Tisdag.

Hallow. Orkar inte riktigt skriva blogg längre. Inga som läser den ändå, tror jag? Gick på stan med Malls i förmiddags. Hittade äntligen student present! :) Annars blev ungen tjurig på mig när jag aldrig kunde bestämma mat ställe. :P Då hade jag kul.:) Största ret stickan är jag! ;) Ledig imorgon och på torsdag. Men jag har ändå inget att göra så, yeee. Hatar att vara så rastlöööös!

Är en smula bitter just nu eftersom min 'kära' bror och hans kompisar bokat stora TV:n idag. Vilket helt enkelt beytder att jag får sitta på mitt rum helt ensam och kolla på Sverige matchen på en liten skit tv. That´s great. :@

pusss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag läserrr :D

2008-06-10 @ 19:27:23
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0