Torsdag.

Seegat hela dagen! Malin kom förbi imorse och lämnade Hipp Hipp dvd:erna innan hon drog till Skåne skiten. Efter det gick jag och la mig igen och somnade direkt. Råkade visst vakna halv ett men va fasen! Orka bry sig om de? :O
Känner att min normala sommarlovs uttråkan börjar komma sakta men säkert..:P Jag är ju fullt öppen för förslag , nu när jag är hemma i två veckor! :P

Har kollat på Hipp Hipp sen jag vaknade. Snart sett klart en dvd, tråkigt nog! :O Ska ta tag i mig själv nu och göra mig i ordning. Ikväll är det träning. Hoppas någon annan tränar bara? Det är tydligen aquabike i Tinnis, alltså utomhus! :O Buurrrr!!

Förresten, imorgon drar jag till Fyrudden för att fira midsommar. Ska hämta upp kusin Jakob på morgonen sen åker familjen + kusinerna ner och firar där nere! :) Brukar bli väldigt härligt! Hoppas på bra väder så man kan åka lite båt, men vi får se! :) Det är väldigt fint där nere så kul blir det i alla fall! :)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0