Torsdag.

Tröttast någonsin..  Blir nog en segis dag idag. Men de gör inte så mycket, sånt behövs ju ibland. :) Borde kanske ta tag i mig själv och träna lite. Känns som de var ett tag sen, men äsch.

Måste ju skryta lite att jag fick sms från självaste Niklas Persson i LHC igår. Han och hans tjej hade fått mitt nummer av min granne och undrade om jag kunde ställa upp som barnvakt åt Tuva-Lina och deras andra barn. Så imorgon ska jag sitta åt dom hela kvällen! :) PENGAR!! Haha, nejvars.

Annars känns det som den här stan börjar tömas mer och mer på folk! Typ inget folk i stan på kvällarna eller något. Ganska jätte segt är det. Aja, jag åker ju nästa söndag. Så jag får helt enkelt stå ut!

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0