<3

Yepp, imorgon är det sommarlov. Har gått väldigt fort! Började med att man kastades in i en helt ny skola med ny klass och nya lärare. Kommer ihåg första dagen, när jag och Malin gick hem till Karro efter skolan och sjöng "Folkunga sången" för henne. Mest för vi var livrädda för straffet man skulle få om man inte kunde den. Nollningen var utan tvekan roligast av allting! Då kändes allting sjukt bra! I alla fall så stod ju Sam Företag på schemat. Ska väl inte ljuga, jag hatade nog klassen ganska direkt. Allting kändes bara för nytt och man ville inget hellre än tillbaka till Munken igen. Men med tiden lärde man sig ju. Man lärde sig vilka alla var, man lärde sig hitta i skolan och man lärde sig ganska snabbt vilka lärare som var ganska värdelösa. Som tur var hade jag ju Malin i samma klass. Vet inte alls vad jag gjort om jag inte haft henne! Vi höll ganska sten hårt i varandra redan från början vilket kanske också ibland gett negativa konsekvenser. Men samtidigt, jag kan nog inte vara gladare än att vi hamnade i samma klass. I början kände vi ju egentligen inte varandra sådär "överbra". Men med tiden lärde vi känna varandra läskigt bra. Hon känner mig nog bättre än vad jag gör själv. I vilket fall vet jag inte vad jag gjort om jag inte haft henne. Varje depp dag, varje gång man blivit besviken över ett prov, varje gång jag inte fattade matten har hon funnits där. Muntrat upp lika bra varje gång! Och de är vid dom tillfällena jag uppskattat 'oss' allra mest. Hur som helst så byter jag ju klass och linje nu. Just nu känns det ganska tråkigt. Kanske mest för jag och Malin "sett fram emot" att ta studenten tillsammans och allting. Ville bara komma fram till att jag kommer sakna våra håltimmar, våra ica svängar, våra raster med energi dryck och kladdkaka men framför allt, våra flummiga och ganska hel sjuka lektioner tillsammans! Fy vad ovant det kommer bli att inte ha dig där varje dag!!


Du vet att du är min bästa vän,
du vet att jag aldrig uppskattat någon lika mycket som dig,
du vet att du betyder massor för mig.
Egentligen är du nog allt jag behöver.
Jag kan inte tacka dig nog för alla gånger du ställt upp för mig.
DU är en ängel!
Jag älskar dig.





Kommentarer
Postat av: malla

haha, nawww, kommer sakna dig sjukt mkt!! <33

2008-06-12 @ 22:21:28
URL: http://www.glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0