We keep on smiling.

Hej! Ska strax kila längre upp i området för att vara barnvakt. Vet inte alls hur länge de blir. Kanske blir hela kvällen / natten. :S Hoppas dom laddat upp med godis i alla fall. Jag har köpte Frida tidning. Om jag nu har tur och får barnen att somna. ;) Sen fråga min andra granne om jag kunde sitta nästa lördag. Var egentligen bjuden på fest då, men aja, jag behöver pengar!! :P
Annars köpte jag någon super tandkräm idag! Den tar bor ilningarna och även små hål. Haha, allt för att slippa käftis nu!!

Har suttit ett tag och kollat lägenhet / hus i Spanien. Blir det resa blir det i September. Dessutom blir det dubbelt så kul om Malin hänger på! Hoppas hoppas hoppas!!

Imorgon blir en bra dag. :)

Pusss.

Kommentarer
Postat av: jag

ja, hoppas!!

2008-06-27 @ 19:24:11
URL: http://glife.se/malins
Postat av: baby loonia

söt blogg

2008-06-27 @ 19:43:23
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0