Aaaaaaaarg!!

Måste skriva av mig lite här nu va! Kommit på att jag är en ganska hatisk person av mig. :P "Hata är ett starkt ord". Men, de finns några jag fullständigt hatar utan anledning egentligen.
Tex, hatar jag Linda Bentzing! Fyfan, måste vara Sveriges mest uppblåsta människa. ALLA låtar hon gör låter lika dant och hon är ju så grovt överdriven och framfusig så man spyyyr!

Och sen hatar jag såna där dom står på stan och frågar om "man har tid en stund". Kommer fasen inte på vad dom heter men alltså, greenpeace, läkare utan gränser och så. Visst, de är jättebra saker dom står för. Men fasen, dom följer alltid efter dig när du dragit den klassiska, "jag ska med bussen, jag har bråttom" eller något. För ett tag sen var det en kille som stannade mig på stan. Han började snacka om Green Peace och bara för han såg så nördig ut så var jag tvungen att stanna! Han stod där och pratade om hur valar dör av avgaser osv. Han pratade i en kvart och jag missade två bussar pga de. Men som sagt, han såg så nördig ut så jag hade inte mage att gå därifrån. Men i alla fall, när han snackat i 20 minuter sa han. "Eller förresten, du är väl 18?" Alltså, yee, right. Slösat 20 minuter på något jag inte ens kan skriva på i slutändan.:P

Just de, jag hatar dom där mobil reklamerna också. Dom där "Jamba". "Den nya radarn till din mobil. Sms:a radar till 72356." Blaaablaaa. Bullshit!

Och sen hatar jag såna som aldrig har en egen åsikt, vegetarianer (för dom på Folkunga är så sjukt överdrivna med det här.) och Nazister! Okej, nazister hatar jag nog mest av allt egentligen. Jag har absolut ingenting att säga om dom mer än att såna människor borde få ett nackskott direkt alltså.

Ursäkta mitt extrema skrivsätt . :P

image90



/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0