Gårdagen.

Yes, kvällen igår slutade ju faktiskt as kul. Åkte till Malin efter sex för att handla lite och fixa oss i ordning. Senare kom Cissi, Kristin och Sofia. Satt mest och snackade skit typ. Fast, det var kul! Sen pyste vi till Pontus vid tio. Inte speciellt fartfyllt där! :S Inget folk och så. Var ju nästan lite deppigt där ett tag..:P På ren chansning åkte jag och Malin till Tannefors för fest hos någon. Träffade Hashi som var bäst och fixade in oss! :D Där var det faktiskt riktigt roligt. Bra drag, mycket folk man kände igen och härlig stämmning! Yeye, kvällen tog slut fort och vi cyklade hemåt vid två. Kvällen blev ju riktigt lyckad! Jag hade i alla fall skit kul!
Det tråkiga var nog att jag och Malin insåg att dreamy boy är alldeles för mycket bad boy för oss. :/ Det skulle liksom aldrig funka, när vi tänkte efter. Men dregla kan vi ju alltid forsätta göra! ;)
Tack till Malin som släpade med mig! Du är partypinglan! <3


image203

Pussss.

Kommentarer
Postat av: malen

hahaha :P

2008-05-25 @ 19:47:07
URL: http://malinagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0