Lördag.

Allt för stressig dag igår för att hinna skriva. Skolan var okej. Fick ju ligga i vilo rummet en hel lektion för jag inte kände mig pigg alls. Ett stort plus var ju också att jag fick sov sällskap ett tag! Slutade vid fyra och köpte glass efter det med Malin och Sofia. Yummie! Sen cykla hem med en smått pinsam vant vän bakom sig. (Ingen fattar nu?) Sen stressa till träningen och ha fys i två timmar. Ajajaj så tufft det var! Körde med vikter och stänger som vägde en hel del efter 12 * 4 repitioner! Ska väl inte förneka att jag har fruktansvärd träningsvärk idag. Jobbigt var det men skönt att de kommer ge en del i längden! Stekte runt i Linköping en stund efter träningen med Lunkan, Cissi och Josse. Sjukt kul att träna med såna som är 21 och 22! Sen träffade jag Natalie, Malin och Karro inne i stan. Käkade på Coffe House By George och gick runt lite i stan! Jag tycker om er! <3 Kom i alla fall efter mycket om och men hem klockan 1! Jag gillade dagen skarpt!!

Ska städa huset nu och sen få lite plugg gjort. Ikväll blir det först "klassfest" sen vidare på annan fest med Malin.
Och båda hoppas ju såklart stenhårt på att våran dreamy boy är där! ;) Först till kvarn!! Haha..

image199


/ Emma.

Kommentarer
Postat av: mallan

hah, oj vad du kom hem sent :P ja kom hem 12 :S:P
hahahah, JAG TAR HONOM!!!

2008-05-24 @ 13:55:14
URL: http://malinagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0