Lördag.

Hallow! Myysig dag igår! Eller själva skol dagen var tråkig. Jag hatar Mattias! Jävel alltså! Får säga tack till alla tröstningar! :P Fjantigt av mig, men fan, aldrig känt mig så besviken! Yeye, på kvällen träffades Malin, Karro, jag och Maria inne i stan. Efter en hel del mat diskussioner slutade de med take away i Domkyrko parken! :) Sen gick vi ner till Rix Fm. De sög! De enda vi gjorde var typ äta sockervadd! År sen man åt de! Cyklade hemåt redan vid halv tio. Helt inne i min egna lilla värld hörde jag någon ropa "Emma, emma daging!" Då var det Nanna som skrek som satt och grillade med alla jag inte sett på år! Nanna, Anna, Henrie, Therese, Emmelie, Lisen, Sanna, Sara blaablaa! Det var i alla fall alla härliga brudar från förr i tiden så slog mig ner där ett tag och hade det myys! Härligt gäng det där! Hela kvällen var i alla fall skit mysig! :)

Ska ut och sola nu! Släkt grej vid tre. Blir nog hela kvällen! :S


 

Jag älskar er! :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0