Måndag.

Hejsan! Sooft skol dag idag. Typ inga lektioner. :) Efter skolan blev det stan en stund med Danni, Sofia och Lina. Sen kom Malin efter sin sånglektion! :) (Hon sjunger finast!) I alla fall så gick vi ett tag, sen åkte alla utom jag och Malin hemåt. Traskade vidare och checkade!

Och i natt, då jädrar! Då åker jag till PARIS! Planet går vid sju imorgon bitti så åker redan fyra här ifrån. :S Uschusch. Men niice blir det! Så imorgon eftermiddag när jag förhoppningsvis står uppe i Eiffeltornet är min klass i Stockholm på UF Mässa. Tråkigt läge minsann! ;) Hoppas man vågar sig ända upp i Eiffeltornet bara! De är ju ändå 300 meter.:S

Yeye, packa vidare sen se Andra Avenyn och sen ut och gå med Malin! :)



/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0