Måndag.

Tjahopp. Skolan idag var lugn (igen) :S. Svenska, matte och samhäll. Hål i två timmar som bestod av pluggning av samhäll. Naat! Var ju i och för sig inte så lätt att höra vad min kära samhälls kompis läste!
Yeye, några från försvarsmakten som snacka på Samhällen. Dom var tråkiga och tjuriga! Fast okej, jag ska göra lumpen ändå! Pappa blir nog stolt då!
Yeye, efter skolan var det direkt till träningen! Idag var det Flowin och Spinning på schemat. Flowin var typ en matta med friktion på. Sen skulle man ha fötterna och händerna på plattor och orka hålla emot friktionen. Går inte att förklara. Men jobbigt som tusan var det! Och sen direkt efter det spinning. Okej, spinning är vidrigt. Fyfasen vad jobbigt! Seriöst, vilka biffar vi kommer bli efter alla veckor och träningar med bara fys! :O Men ärligt, jag älskar det! Träning imorgon igen! Fast då med klubba. Jag längtar massor! Och faktiskt, nya laget är bäst!!

Förresten, är lediga imorgon! :D Fast, det blir bara plugg, golf och träning då. Men i alla fall! ;)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0