Tisdag.

Heey! Har inte riktigt haft lust att skriva idag! Nationella gick annars sämst! Kunde verkligen ingenting. Och sen när Carro ringer och säger alla svaren. (ungen har ju fasen mvg i typ allt.) insåg jag att jag ja, samlat ihop typ fyra poäng! ;) Haha, way to go emma! Efter skolan gick jag på stan en stund! Sen åkte jag och kollade på korp fotboll med Malin och Karro. Fast, vi satt mest och klagade! Vi hade lätt tagit dom! ;) Sen cyklade jag hem och såg på bästa Andra Avenyn och Desperate Housewifes! Någonting säger mig att jag inte är den enda som älskar de programmet? ;) Sjukt bra! Vill ha deras liv, utseende och hus! :O
Nu väntar sängen!

image160image161


/ Emma.

Kommentarer
Postat av: emma

älskar desperate housewives! sjukt bra:)

2008-05-17 @ 20:57:12
URL: http://emmakasljevic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0