Tisdag.

Tjaow! Hel skön ledig dag idag! Åkte ut till Linköping och tränade lite. Det gick sämst, om jag ska vara ärlig.:P Uschusch. Yeye, muntrades i alla fall upp av ett sms från en bästis Malin som tyckte jag skulle komma dit och sola och plugga. Klart man inte säger nej! Fast, vi är sämst på att plugga tillsammans! Men jag var tyst i hela 40 minuter! :O Övade lite på doggi med. Fan, de går inte. Jag vill verkligen klara de men fegar ur varenda gång! De är verkligen ingen rolig rädsla! :/
På kvällen var det träning. Amanda kom och hämtade mig på moppen! Körde till fel hall först men hamnade rätt sen! ;) Vi kom fram till att det är två år mellan ungen och mig! ;) Hon har nyss börjat köra moppe och snart kör jag bil. Uyeaaah! ;) Träningen var kul i alla fall! Gick helt okey!
Och nyss var ju Desperate Housewifes. Finns ju inget bättre, typ!




Pusssis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0