Världen går sönder!!

Bakat nu! Världen godaste kladdkaks muffins! Sjuuuuukt gott! Yeye, blir till gästerna ikväll! Så jag får dom inte för mig själv.:( Har en sorglig sak att berätta... Min plattång började brinna nyss!! Den luktade bränt och sen när jag stängde av den började den ryka och brinna. Haha, ganska komiskt. Började pinsamt nog tjuta när den brann! Haha, de är tufft.. Men helvete, vet inte hur jag ska stå ut nu! Min bästa vän ju va fasen! :P Fast mamma har lovat att vi ska åka och köpa en ny imorgon. Jag vehöver tips på någon ny! Så snälla, säg någon bra plattång?!
Annars blir det fika ikväll med Malin, Johanna, Karin, Emma, Maria, Dennis och Erik! :)

image179

Buhuuuu. :'(

Kommentarer
Postat av: maria

http://www.eleven.se/files/gama-cp1-electronic_l.jpg
det har är en skiit bra plattång,jag har en själv..
kostar runt 300-500 kr, inte dyrt alls för en sådan bra plattång... hare bra!

2008-05-17 @ 18:41:06
Postat av: Anonym

Gama Italia gör dem absolut bästa plattängerna, med keramikplattor. Den värms upp snabbt, plattar snabbt och håller håret på plats. Starkt att rekomender! :D

2008-05-18 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0