Lördag.

Hallo! Klockan är redan halv tio? Fattar inte hur det gick till överhuvudtaget. Dagen bara försvann. :S Är väl så innan skolan nu, yeeey! Vet ni vad, det enda positiva med att skolan börjar på måndag är att då får vi skolkatalogerna. Förstår ni hur fast jag kommer vara? Jag kommer skita i allt plugg och bara sitta och spana i katalogen. För seriöst, det är verkligen jättekul! Förhoppningsvis kanske jag blev bra detta år. Men aae, skulle inte tro de! Har faktiskt aldrig blivit bra. Jag och Mallan hade ju vitt på oss eftersom det var precis efter Spanien så vi ser ju antagligen bruna ut i alla fall! ;) Var det planerat? Nääva! Förövrigt är Mallan just den som underhållt mig idag. Värst vad jag börjat kalla henne Mallan. ;) Tanken var väl att vi skulle plugga. Vi suger på att plugga tillsammans. Ingen mer förklaring på den fronten. Istället var vi ute på promenad, pratade och fixade videos till den nya videobloggen. Tycker ni ska kika in där! ;) Men mucho mysig dag har det varit! Den där Malin alltså, hon får en guldstjärna i kanten, tusen gånger om! ;)

Annars kommer min kväll bestå av att vara hemma med gäster.
För en gångs skull har jag faktiskt ingenting emot att bara vara hemma ikväll. Kom fram till att jag inte varit det en enda gång på lovet. Wooow, bra gjort Emma! Så nu ska jag sätta igång 'Juno', som jag precis laddat ner. Flera som sett den säger att den är bra, jag litar på er!




Världens sötaste bild. <3

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0