Måndag.

I'm such a bad girl! Jag var inte i skolan idag..Istället åkte jag till Lidköping för att kolla på ny bil med pappa. Haha, pappsen var sällskapssjuk ju! Kunde inte låta honom åka ända dit helt själv, för guds skull! ;) Men det var en trevlig dag och efter mycket om och men lyckades vi sälja våran bil och imorgon står en BMW parkerad på familjen Dagings garageuppfart. Inte mig emot! Den ska jag steeeeeka i sen! ;) Fyfasen vad nice! Malin, du minns fortfarande att jag ska hämta dig när jag tagit körkort va? ;) Vi kommer se för bra ut! ;) Förresten, min pappsi är allt bra han! Han var som ett barn på Julafton när allt var klart. Haha.

Ska snart sitta barnvakt.. Säger bara puuh! Men det blir säkert kul!

Hörsss! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0