Måndag.

Jamen, det var ju verkligen underbart att komma tillbaka till skolan! Var glad hela dagen faktiskt...NAAAT! Buhuuu, kan det åtminstonde inte vara en vecka lov till? Det skulle uppskattas!! Aja, skolan flöt väl på ganska okej i alla fall. Hände faktiskt ingenting spännande. Eller jo, det där med katalogerna var ju lite extra ändå. Höhö, jag har redan spanat igenom hela katalogen faktiskt. Patetisk som jag är.. Aaaemen, underhållande, minsann! Sen upptäckte jag att den snyggaste killen i hela katalogen tydligen är Simones kusin. Tror jag ska ta och ringa henne på stört nu! ;) Haha. Måste sätta igång att plugga nu..Imorgon kommer jag gå i skolan ifrån tio över åtta till nio på kvällen..Hör ni hur det låter? Jag ska tydligen vara värd för öppethus imorgon, så vi ska vara där heeeeeela långa dagen. Och jag som har träning + prov dagen efter. Jag är körd. Jag vet.

Förresten, kolla in här. Kommer komma upp filmer sen igår lite senare! ;) Mycket underhållande gott folk!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0