Onsdag.

Inte alltför bra uppdatering idag. Men jag har inte varit hemma så mycket..Har ju "pratat" på Munken om Folkunga. Eller pratat och pratat. För det första delade vi nästan bara ut lappar och pratandet stod Malin för. Vet inte vad de är med mig, jag gillar verkligen inte att prata inför nya människor längre! :S Det var i alla fall riktigt kul att vara tillbaka på Munken. Många lärare som kom fram medans många bara hälsade och gick förbi. Inte alls trevligt faktiskt! Dagens mest pratsamma var utan tvekan Möller. Honom saknar man en hel del faktiskt! Våran kära lilla skåning missade vi tyvärr! Efter ha varit där fick jag pysa till Folkunga. Spenderade några timmar med att plugga Historia, eftersom jag skulle ha prov senare. Vilket inte gick bra. Inte bra alls. Blir så sjukt trött på att hur mycket jag än pluggar går det åt skogen! Behöver nya inlärningssätt eller helt enkelt lite mer vilja. För just nu går det inge vidare alls! Sen på hemvägen hade jag otur på bussen hem. Det gick på en kille som hade med sig en pitbullhund. Och självklart satte sig hunden mitt i gången. Jag är ju ganska livrädd så jag kom helt enkelt inte av. Fick åka några hållplatser extra för att vänta på att hunden gick av. Då var det ju lite tur att Sofia muntrade upp mig med sms! ;) Mobilnörd, huuuh? Måste nog ta och ringa Jögge! ;) Obeskrivligt skönt att inte vara rädd för Douglas längre. Men en hund räcker ju tyvärr inte..

Hade tänkt njuta av att slippa plugga ikväll. Men inte då, glömde ju bort att jag hade Engelskaboken kvar att läsa. Plus Svenskafrågor. Räknade ut att om jag ska hinna läsa ut hela boken ikväll måste jag sitta fyra timmar och tjugosex minuter. Så det är väl hög tid att jag börjar läsa nu?

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

höhö, yee, jag gjorde emma glad! :D puss <3

2008-11-05 @ 19:52:02
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/
Postat av: Martin'h

Läsvärd blogg=)=)

2008-11-05 @ 21:53:14
URL: http://kurtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0