Rykten säger att..

  • Rykten säger att jag och Danni bevittnade vänsterprassel i matsalen idag. Djälvulens tjej tillsammans med en lite halv blyg kille? Det går inte ihop sig överhuvudtaget. Men vi har starka bevis, bildbevis.
  • Rykten säger att Sofia tycker ED överdriver när hon skriver om hennes dreamboys i varje inlägg. Egentligen finns bara en person i hennes tankar...Och vem det är, vet bara ett fåtal.
  • Rykten säger att Malin har börjat skriva mer och mer om killmode på sin blogg. Frågan är om antal unika besökare sänks eller höjs på grund av detta? ED tror starkt på det sistnämnda.
  • Rykten säger att Karolina försöker dra med sig ED till Idol Party Tour i Norrköping på lördag. Förbindelser säger att det kommer bli en flopp, därför väljer hon att tacksamt säga nej.
  • Rykten säger att dem framgångsrika och mycket omtalade "Step UF" kommer ha sin första säljning imorgon. Kommer deras säljarröster locka till sig kunder och leda till oerhört pengaflöde? Det återstår att se.
  • Rykten säger att det är galen klassfest på fredag. Den enda funderingen är varför en viss person valde att tacka nej redan tre veckor innan festen. Anledningen sägs vara att han skulle träffa sin flickvän...Huum?

/ ED.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha klockrent. Måste bara fråga vem personen är som ständigt finns i mina tankar. Jag misstänker nämligen att jag är en av de få som inte vet vem det är... :P

2008-11-03 @ 22:31:53
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/
Postat av: cissi

haha, det sista var roligt ;) undra vem det kan vara! :P

2008-11-05 @ 16:01:36
Postat av: natalie.

men duuu, han är inte ihop med hon den där tjejen längre, de gjorde slut för ett braaa tag sen. jag har koll, han går ju trots allt i min tyska :D

2008-11-06 @ 20:40:58
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0