Söndag.

Hoho, råkade visst vakna för ungeför en halvtimme sen. Var inte riktigt min tanke..Undra hur det går att somna ikväll. :S Men vet ni varför jag aldrig vaknade? Jag hade ungefär världens underbaraste dröm någonsin. Drömde att jag var utomlands och när jag gick längs strandpromenaden ser jag Chris Brown sitta på en bar med ett EMO. Då blev jag förbannad, gick fram till honom och sa "Hello, I love you Chris. Your music is the only thing in my life." (Okej, jag hånar mig själv!) Sen så aaa, spenderade vi hela veckan tillsammans. Lite som Kenza och Teo. Självklart var han jätteledsen när jag skulle hem igen, men vi bestämde att han skulle komma till Sverige och hälsa på. Sen vaknade jag, fan. Haha, seriöst, tycker min besatthet i honom börjar gå liiite överstyr nu! ;) Men, förstå hur bra jag sovit i natt!

Dagen innan skolhelvetet börjar då..Jag borde plugga, jag ska plugga! Puuh, orkar bara inte ta tag i det. Men ska plugga som fasen till klockan sju ikväll, för då är det ju GOSSIP GIRL! Och efter det ska jag möta upp några gullisar i stan för att se High School Musical på bio. Mysssmysss!


Chris  + Emma = Sant! ;)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det låter lite likt min dröm inatt :O Fast jag drömde iof inte om Chris Brown... :P

2008-11-02 @ 14:25:54
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/
Postat av: Karolina

emma, sök hjälp! :P

2008-11-02 @ 17:43:34
URL: http://karooolina.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Men Emma då! Alltså, han är så jävla bra. Ae, det går inte ens att förklara. Jag är lite kär bara ;)

2008-11-02 @ 18:23:07
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0