Söndag.

Klockan är över tolv vilket betyder att vi börjar skolan typ, idag. Sorgligt men sant..Jag orkar verkligen inte, jag gör inte de!! :( Buuuuu, för skolan! Min sista dag på lovet har som tur var varit väldigt bra. Övningskörde vilket faktiskt gick strålande! Jag ska ta körkort så snabbt som möjligt efter jag fyllt år. Och det är ju den 26 Mars, lite stressigt, men aja. ;) Sen var det hemåt och se Desperate Housewifes och Grey's. Två av dom bästa programmen. Fast allra bäst är ju Gossip Girl som visades senare på TV:n. Ooohgud, så bra det är! Ni som inte följer de, jag har inte ens en kommentar åt de! ;) Gaaah, spännande avsnitt! Vad hände med Blair och Chuck liksom? Vem hade kunnat ana att Chuck helt plötsligt förändrades till ja, riktigt söt och snäll. Det ändrade min bild av honom, big time!! Efter Gossip Girl stressades de inåt stan för att möta upp Malin, Karro och Maria. Vi gick och såg High School Musical 3. Den sista. Sorligt men sant. Aaaw, så söt film! Man blir ju så glad av dom filmerna! Jag vill också kunna sjunga som dom, och se ut som Gabriella. Drömmar, drömmar. Lite ironiskt att de var vi fyra plus två killar i hela salongen. Stackars killarna..Dom kan inte ha hört mycket av den filmen i alla fall. Att vara tysta är inte våran starkaste sida..

Ska pysa till sängs nu. Som tur var börjar jag tjugo i elva imorgon. Efter skolan ska jag hämta skolkatalogen hos fotografen. Vore mys att spendera hela eftermiddagen på ett fik med mina vänner och bara spana på killar i katalogen. Men, det hinns nog tyvärr inte med. Och sen har jag ju inte riktigt råd heller. Om vi ska vara helt ärliga. ;) Ska hinna med att gymma imorgon med tänkte jag och plugga, plugga, plugga. Jag kommer misslyckas totalt. Hela min kväll kommer gå ut på att ligga i sängen med katalogen. Say no more, please.



Gonatt. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0