Söndag.

Farsdag idag ja. Det firades hemma hos farmor och farfar som jag inte träffat på hum, fem månader? Och dom bor fem minuter ifrån oss. Hur sjukt är det inte? Jag träffar min mormor som bor på Gotland oftare. Men vet ni vad, jag bryr mig inte! Skiter i det fullständigt faktiskt. Behöver det inte alls. Menmen, enda syftet med att åka dit var att äta kakor tills magen sprängde. Vilket jag nästan gjorde. Min farfar har varit konditor så ni kanske fattar vinkeln? ;) Kul att träffa kussarna i alla fall!
 
Annars mår jag så sjukt jävla bra idag! Vet ni varför då? Joo, jag har inte ett dugg att plugga idag! Fan, vad jag njuter! Tog inte med en enda bok hem i helgen. Wooow! Snart börjar Gossip Girl. Söndagens räddning! Jag hade lite halvpanik att det skulle vara uppehåll efter förra veckans avsnitt, men icke då! Tacka gud för det! En timme full av lycka.
Sen ska jag möblera mitt rum. Igen.. Hoppsan!

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0