Tisdag.

Jag kan inte riktigt förklara hur sjukt trött jag är just nu. Kom hem ifrån skolan för en timme sen. Har varit där sen åtta imorse. Det har ju varit Öppethus hela kvällen. Inte så peppt men Malin J gjorde de hela ganska mycket roligare med sitt flumm! Rolig människa det där. ;) Mycket folk var det ju i alla fall. Aja, 13 timmar i skolan tar på krafterna i alla fall..Och nu måste jag börja plugga med. Wooow! Naat. Har Historiaprov imorgon och en engelskabok på 234 som ska vara utläst till imorgon. Emma har läst 112 sidor nu. Ni kanske förstår hur körd jag är? Blir antagligen att jag är uppe hela natten. Även fast jag inte riktigt kan beskriva hur mycket jag vill lägga mig i min sköna säng och sova nu. Jatack, det vore skönt.

Imorgon ska jag och Mallan stå på Nya Munken och prata om Folkunga. Inte mig emot. Kul att träffa alla igen plus att vi slipper några lektioner! ;) Och vi längtar, efter Johnnys goda mat. Som på den gamla goda tiden, menar jag. ;)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Malin J

tack för kvällen emma ´;) även om det gick lite över styr för mig så var det rätt kul ändå ;) <3

2008-11-04 @ 22:30:04
URL: http://m4llan.devote.se
Postat av: Sofia

SV: jaa I get it :P tja hon var typ min. Det var inte jag som ägde henne, det var min bästa kompis men det var jag som hade henne sista ett och ett halvt året när dom köpte fler hästar :)

2008-11-05 @ 17:49:39
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0