Torsdag.

Okej, Psykologilektionen visade sig vara ganska okej tillslut. Vikarien pratade mestadels om hur det var att leva med tre handikappade barn. Ganska sjukt att få tre barn, och alla blir handikappade. Dom hade Aspbergers, Autism, AD/HD och fan allt vad det var! :S Lite sorgligt faktiskt. Menmen, nu är jag hemma i alla fall och har gjort klart Svenskaläxan. Cred till mig! Har nog aldrig gjort en svenskaläxa. Och ingen annan läxa heller för den delen. Oviktigt? Yeees! Kan ju passa på att klaga lite på jävla Östgötatrafiken. Fortfarande ingen ändring på skolbussen och dom har fortfarande inte publicerat min "Dagens Ris." Haha, nästan skamligt ju! Ärligt, vad är deras problem? Vad är svårigheten med att sätta in en extrabuss?! Jag vet att Sofia tycker likadant. Även fast ungen har turen att bo tidigare i Hjulsbro än mig, så hon får sitta varje morgon! ;)

Snart är det träning som gäller. Har inte kunnat träna på nästan två veckor så är sjukt peppad nu! Ska springa tills mina ben faller av. Typ så, ja. Imorgon är det klassfest som gäller. Eller klassfest med gamla klassen. Jag är taggad till tusen! Det kommer förhoppningsvis bli galet kul! :D

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jag går ju på på första hållplatsen vafan, klart jag får sitta :D

2008-11-08 @ 18:18:47
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0