Lördag.

Klassfest igår. Det var minst sagt lyckat! Fan, vad kul det var! :O Alla släppte verkligen loss och det verkade i alla fall som alla hade grymt kul! Kvällen bestod av dans, dans, skratt, skratt och sen lite mer dans och skratt. Ibland saknar man faktiskt den där klassen lite. Menmen, kvällen var som sagt riktigt lyckad och absolut en av dom bästa kvällarna på länge! Frågan är om det hände några pinsamma incidenter? Tror endel kommer skämmas pyttelite på måndag! ;) Men ässsh då! Alla pyste hemåt med sista bussen vid ett. Då drog ju jag och Malin och Danni hem till Danni och sov där. Eller vi somnade sent, men aja. Innan dess hann vi stå utanför Ronja och skrika så ungen tillslut kom ner. Höhö, jag hade tydligen klappat hennes hund massor också? Och igår var första gången jag bar en katt! Haha, wow, ten points!

Idag mådde man (jag) väl som jag förtjänade. Illa, illa. Som tur var lär man sig ju av sina misstag! ;) I alla fall i detta läge! Fast egentligen, det var det så värt! Efter ha chillat lagom hos Danni ett tag var det bara att åka till samling inför match..Det kändes faktiskt bra idag! Dessvärre förlorade vi..Första matchen vi förlorat så det kändes en aning surt. Onödiga mål, som släpptes in alldeles för lätt.
Tror faktiskt jag ska göra något galet som att gå och lägga mig nu. Är verkligen sjukt trött efter dom knappa timmarna vi sov i natt! ;) Imorgon bitti är det match med DU. Samling halv nio (?) Helt galet! Vi får se hur jag gör, jag behövde inte spela!




Ett stycke fina bilder!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0