A hard work, work.

Snart klar, snart klar, snart klar. Tar ju en jädra tid att läsa alla sidor! Men det är ju inte så svårt som tur va. (Ta i trä.) Känns som det bara behövs läsas en gång, inte för jag orkar mer heller eller så men. ;) Annars har jag börjat följa en ny serie. Det är illa, mycket illa. Jag har ju redan massor! Men S.O.S Gute är serien! Handlar om räddningstjänsten på Gotland. Haha, låter spännande va? ;) Aaaemen, det blir ju lite intressant eftersom jag spenderar varje sommar där! :)

Imorgon är det helg. Och lov. Och min kväll imorgon ska spenderas med Tim som jag inte träffat på tuuuusen år nu! :)



Aaae, känner igen mig lite i ovanstående bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0