Åt helvete!!

Nää, vet ni vad? Nu skiter jag fullständigt fan i matten! Brukar inte vara en sån som bara ger upp men det här ger mig noll! Jag förstår ju ingenting, hur mycket jag än försöker! Så ärligt, det är ingen idé. Jävla helvetes mattefan! Vilken idiot bestämde att man skulle kunna sånt här skit? Jag kommer inte ha någon användning av det! HELVETE, vad trött jag blir! Är de så att de är sjukt svårt eller är det jag som är dum i huvudet? Jag känner mig som världens sämsta människa.

Frustation
Frustation
Frustation.



Fan, nu börjar jag gråta också.



?!?!?!

Kommentarer
Postat av: natalie.

EMMMA!!!! sådär kände jag med. det löser sig. jag kan förklara ju, jag lovar.

2008-10-05 @ 16:09:21
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0