BAAAAAACK!!

Nejmen se på fasen, I'm back on track again!! Wooow, hör folkets jubel ända hit! ;) Aaaevars. Har dock heller inte svikit deliciousfive blogg. Well, vi får se hur mycket jag hinner skriva! För helt ärligt, tiden är knapp åt dumburken just nu. All tid utanför skolan går ju åt att ja, plugga. Nu innan lovet dränker ju lärarna oss i läxor, prov, inlämningar och redovisningar. Men, har ju inget annat val än att fortsätta! :) Det här året ska jag verkligen försöka satsa och bättra betygen! Det kommer nog bli tufft men vad fasen, har man viljan så går säkert allt! Hoppsan, värst vad emma var positiv idag då! ;)
Har ägnat ja, hela kvällen åt att plugga. Men när jag väl pluggat i tre timmar kan jag ändå ingenting? Fattar inte vinkeln men aja. Har i alla fall fått godkänt ifrån mammi att stanna hemma imorgon! (A) Kan inte provet och det känns onödigt att riskera ett IG..Men, ska gå upp lika tidigt som vanligt och plugga hela dagen ändå. Japp, så får det bli. För på kvällen taggar vi träning! Sjukt, vad jag tycker om innebandy ibland! Inte ens fysen är tråkig! :D Haha. Det blir burren dirr med Lisen hoppas jag också! ;) Tror dock inte jag fortsatt spela om det inte vore för Carro, Ronja, Simme och Lisen. Thaaaa gang!!

Men, ska nog pysa och plugga lite mer nu. Varför inte liksom, höhö. Hoppas ni får en underbar skoldag imorgon, sötnosar!! ;)




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0