Dagen.

Tjosan! Sitter här med mina kusiner nu. Eller dom ligger mer lite halvt döda i min säng och ser på TV. Det tar tydligen på krafterna att gå på stan med en vuxen som mig! ;) Höhö. Aaaevars, haft en jättemysig dag! Gick runt och försökte hitta kläder till Alva. Utan resultat. Jag hittade däremot massor jag vill ha men ska försöka spara pengarna. (För en gångs skull.) Fasen, tänk om man ändå hade en fet plånbok. Ååh, gudars, vad jag skulle köpa kläder då! Well, en dag kanske det blir verklighet. ;) Rik stockholmare sökes!!

Fick nyss sms ifrån Ronja som undrade om jag ville döma skolinnebandy ikväll med henne och Carro. Utan betalning dock, höhö. Illa.. Men aja. Det håller bara på till åtta så vi kanske hittar på något efter. Återstår att se! :)

Ha en fin kväll!

Pusss.

Kommentarer
Postat av: den bästa kusinen amanda

mys dag !

älskar dej kusin <3

tack för allt !

2008-10-27 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0