Dagen.

Fasen, vilken effektiv dag det varit! Blev ju stan med Carro. Ungen sprang runt som en galning och shoppade partykläder. Och det hittade hon minsann, mycket nice var det också! Tillslut orkade vi inte springa runt längre så vi sadlade ner på (barambaram) Steves!! Blev det usual. Lika gått varje gång, hur gör dom liksom? Vi kom fram till att vi skulle kunna leva på Steves, dag ut och dag in. Mhm, så gott. Mitt i våran mysiga och pratiga stund skriker Carro som en dåre: "Det snöar ute!!" Och vips, så var alla inne på Steves underrättade om denna nyhet! Höhö. Inte nice, inte nice alls. Det är fan Oktober, och det snöar redan? Snälla, skjut mig. Aja, efter lite depp över snön pyste vi till Collegium för att checka innebandy för att sen ta oss hem till Ronja där vi varit ända tills nu. Chillidillade framför TV:n och hade det bara trevligt. Går däremot inte att ha annat än roligt med dom. Under dom här dagarna har vi blivit såå mycket närmare än innan. Och, fasen vad glad jag är över det!! Trodde min dag var fullbordad utav att det börjat snöa, men icke då, istället trampade jag rätt i en vattenpöl på väg till bussen och dessutom larmade jag också och juste, sen fick jag vänta på bussen i resecentrum alldeles för länge. Lagom kallt och mysigt. Well, slut på klagandet!

Trevligt att "Ryktet säger att" uppskattas. Har ni något rykte är det bara att kontakta mig! ;) Jag är öppen för förslag! ;)


Ronjas söta hund.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0