Dagen.

Ursäkta dålig uppdatering idag. Dels var jag ganska jättesur efter varit hos frisören och sen har jag pluggat en hel del. Mm, plugga. Som varje dag. Så underbart. Önskar jag kunde få lite mer sidor och prov att läsa till! Det skulle liksom göra mig fullbordad som människa. Eller inte...Säger som 99 % säger, höstlovet kommer precis lägligt!! Well, liiite vanare vid frisyren och klippningen nu. Vem blir egentligen sådär skitnöjd efter ha varit och frisören? Sådär så man kan ställa sig framför spegeln och säga "fan, vad snygg du är!". Jag har då aldrig kunnat göra det i alla fall..

Sitter såklart bänkad framför Grey's nu! Gud, jag är TV narkoman. Gossip Girl, Andra Avenyn, Grey's, Desparete Housewifes, Idol, hum, undra om jag missat något? Börjar fundera på om jag ska göra något av mitt liv istället för att kolla på tv. :P Har en frivecka på Feel Good som jag inte använt än. Den ska utnyttjas till fyllo på lovet! Har bestämt mig för att gymma varje morgon och eftermiddag / kväll! Woow, det blir något det! Iochförsig, jag älskar att träna. Så, man tycker ju inte det borde vara något problem.

Ska sova i tid idag..Geografiprov på schemat imorgon! :/

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0