Fredag.

lTjobroo! Vad fan i helvete vad sur jag blir, vadå snöa ännu mer idag?! Alltså seriöst, det finns fan inte ens på världskartan! Den som kom på snön måste haft en kraftig sinnesförvrängning i det ögonblicket. Snö kan ju vara mysigt på Julafton men efter det, poffff, kan det försvinna tycker jag! Men, vad ger det att jag sitter och klagar över att det snöar? Finns ju ingen däruppe som kommer läsa mitt inlägg, det kommer helt enkelt fortsätta snö. Är nog jag som får leva med det! ;)

Idag ska jag tydligen till någon Outlet i Söderköping. Får se om jag hittar något. Brist på jeans har jag i alla fall! Efter det ska vi till Norrköping och gå i affärer där. Det blir niiice! Återkommer senare! ;)




Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0