Fredag.

Oj, kom hem ganska nyss från la stada. Gick runt en sväng efter skolan med Malin och Maria. Ni är allt bra ni! Skoldagen, ja, hur var den? Den var bra men mitt humör gick lite down efter ha fått tillbaka en inlämning och ett prov. Åååh, blir så besviken på mig själv! Hur mycket jag än pluggar och verkligen försöker. För det kan jag säga med gott samvete att jag gör. Jag lägger ner hela min själ i att försöka få bra på prov men ändå går det inte! Hur mycket jag än försöker når jag inte det jag vill! Det är inte kul, inte kul alls. Jag har verkligen skärpt mig sen nian och ettan. Då sket jag fullständigt i det. Men nu vill jag ju!  Well, jag får väl lägga ner ännu mer tid till det..och mitt mål ska nås tills jag slutat tvåan. Ja, det ska dom!! Önskar jag vore ett smarthuvud som kan alltid efter ha läst allt en enda gång. Gud, vad jag vill vara smart!
Så, nu ska jag nog sluta snacka om skolan. Det är ju för fasen fredagkväll ju!

Min kväll går nog åt att vara hemma, se på tv och bara ta det allmänt lugnt. Ganska skönt men ändå, inte min drömkväll! :P Idag har jag ju tillstånd att äta godis i alla fall, så man får väl passa på! Ska försöka nanna tidigt idag eftersom det är tidig samling till matchen imorgon. Vi ska fan vinna över det gravidalaget! Det finns inget annat!!





Bilder sen igår och idag! :)




Jag är verkligen såååå fast i den här låten!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha posarn! jag gillart ;)

2008-10-17 @ 19:31:36
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0