Gossip Girl. <33

Våran Gossip Girl kväll slutade med att det bara var Karro som kom. Vi kände oss dissade och deppade då med glass, fruktsallad, grädde och äkta chokladsås. Yummie!! Well, vi kände oss en aning misslyckade där ett tag. Och vi kom fram till att Deliciousfive håller sakta men säkert på att splittras till Delicioustwo. Haha, offer japp! Nejvars, men ibland går tiden bara åt till annat. Okej, nu börjar jag svamla för mycket. Men, Gossip Girl var bäst som alltid! Herregud, vad jag älskar det programmet! När folk påstod att det skulle vara bättre än OC ville jag bara slå dom. Nu vill jag slå dom som tycker som jag gjorde! Det finns ju inget bättre! Ååhgud, vad jag vill ha deras liv! Ååhgud, vad jag vill vara lika snygg som Serena och vara tillsammans med Dan. Jo men, det är ju sorligt lätt att drömma.. Fick sms från Sofia nyss där hon beklagade över att 'dom snygga pojkarna knappt syntes i avsnittet'. Haha, jag säger då det..Sofia, Sofia! ;) Förhoppningsvis ska jag sitta barnvakt snart och för dom pengarna ska jag köpa Gossip Girl boxen säsong ett och då ska jag, Sofia och Malin (utan hennes vetande,) ha Gossip Girl maraton!! Låter det fint, Malin? ;)

Nu ska jag se 'I hennes skor' på tv. Sen väntar väl geografin..



Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

VILL DU VARA TILLSAMMANS MED DAN?! Ohnej, alldeles för snäll pojke det där ;) haha :P fast maraton blir bra vetu, hoppas att malin håller med om det... ;)

2008-10-19 @ 21:59:08
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0