Innebandy. <3

Herrejävlar, mina ben alltså. Ibland hatar jag (och alla andra) våran tränare så aaa, jag vet knappt hur mycket. Vi körde idioten över HELA planen i tio minuter sen började vi packa in sarien och alla började pusta ut. Tror ni inte att tränaren vi ska ha mera fys efter de? :P Tror det var 45 armhävningar.. Ärligt, jag trodde jag skulle dö där ett tag. Men heeey, nu är jag ju här! Aja, nu känner man sig ju sjukt nyttig i alla fall! Och sen fick jag beröm att jag hade den bästa viljan i hela laget. Sånt förgyller ju verkligen massor! Skulle inte ha något emot att träna varje dag alltså! Som ni märker, jag är besatt. Jag fullkomligt älskar det!

Nu peppar vi lagfesten på lördag. Kommer bli sjukt kul! :) Vi ska vara där en stund sen dra vidare utåt landet på annan fest antagligen, ;) Mycket niiice!! ^^

Synd att du inte själv fattar bara..

/ Daggs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0