Lördag.

Shit pommes. Emma ställer klockan för att plugga matte? Helt galet. Dock förspiller jag ju lite matteminuter här nu..Illa. Mysig kväll igår! Malin, Natalie och Maria kom hit. Hade man inte joggingbyxor kom man inte in i huset. ;) Vi bara låg på madrasser framför Idol och myste med massor täcken, kuddar och massa godis. Jo, ni hör ju hur mysigt det låter! Kändes ganska välbehövligt efter dom sista pluggiga dagarna i skolan. Skönt att bara vila upp sig liksom! :) Senare på kvällen fick vi sällis utav Linus, Måns, Pelle och Basse. Det var ju trevligt det med liksom! Aow, men lagom skön och mysig fredagskväll! Ni är bra ni tjejer!

Ska som sagt sätta igång med matten snart..Får en bild av att det kommer sluta med att jag river sönder papper, börjar tjuta och sätter mig här istället. Det brukar bli så om jag inte fattar..Men aae, nu ska vi tagga matte ju! Klart jag kan det här!! Vid ett är det samling för seriepremiär mot Boxholm. Scary scary! ;) Men det är taggat! Så fort lagfotona kommit lägger jag ut det här. ;) Ikväll blir det barnvakt med Malin! Aow, man får tänka på pengarna..




Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0