Måndag.

Hello! Tycker Karro beskrev gårdagen ganska bra så jag behöver helt enkelt inte gå in på närmare detaljer! ;) Är lite smått irriterad på mig själv. Är nämligen såhär att jag alltid blir sjuk på varje lov. Har inte undkommit ett enda lov med någon förkylning. Blir verkligen aldrig sjuk när man går i skolan. Har känt mig jädrigt pigg den sista veckan. Men så klaaaaaaaaaart, vaknade jag med halsont imorse. Nejmen, klart jag inte ska slippa vara sjuk det här lovet! ;) Fattar inte vad problemet är alltså. :P Gaaaaah! Lite ilandsproblem över det hela faktiskt.

Ska åka ner till stan snart och träffa kusinerna Amanda och Alva. Efter mycket om och med gav storasyrran med sig att lillsyrran ska få åka med! ;) Höhö. Vi ska väl gå en stund på stan och kika. Var galet länge sen jag träffade dom, så det ska bli kul! Ikväll får vi se vad som händer. Inga planer än! :( Panik, haha.



Världens sötaste Alva! :)

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0