Match.

Så, hemma från matchen nu. Det blev en vinst idag också! Ledde under fram till andra perioden sen tog vi ikapp allting och det slutade med sudden death där Simme avgjorde så vi vann tillslut :D Wooow, sjukt härligt! Och dom här har vi aldrig vunnit över heller! Så, det var najs! Har bara femtio minuter på mig sen ska jag vara klar för att åka till universitet på lagfest. Känns lite smått bråttom..Men, det hinns nog! Vi ska tydligen käka mat, leka lekar och lite. Sen får vi se om jag, Carro, Simme och Ronja pyser vidare på fest. Vi får se, i vilket fall som helst så kommer kvällen säkerligen bli kul!

Nu måste jag verkligen, verkligen skynda!!

Nothing feels right when im not with you.

 
En till grym låt!!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: GM

Hallå där =)



Vad tycker du om mitt senaste inlägg på bloggen? Skulle vara jätte glad över en åsikt.



Ha det bäst.

2008-10-18 @ 15:47:42
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0