Match.

Hoho hemma nu. Känner mig lite smått överkörd och trött. Men hör och häpna, dom var betydligt lugnare i år!! :O Eller, vissa ord slängde dom ju ut sig och vissa hårda tacklingar men, på bättringsvägen. Way to go Vingen! ;) Men, vi vann idag med!! Wooow, fyra vinster av fyra matcher!! Men, ska inte ljuga. Min lycka är inte total. Jag och Ronja blev bänkade sista perioden. Och egentligen fattade vi inte varför? Vi ledde med 6-0. Men aja, bara tagga till nästa match! Alla blir väl bänkade någon gång. Förjävla surt när man blir det bara..:/ Blev tillslut 7-2 till oss. Våra tränare hade aldrig sett sämre innebandy, men det är ju lite lustigt om man ser till siffrorna? Aja, skit samma. Vinst som vinst ju!

Borde egentligen gå och sova nu. Jag är äckligt trött, men ässsch, jag ska plugga lite sen ska jag se Andra Avenyn! :)
Imorgon ska jag färga håret och jag har fortfarande inte bestämt vilken färg. Brunt eller blondt? Dom flesta säger brunt, men är ändå lite mer inställd på blondt. Well, vi får se. :S

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0