Onsdag.

Hallu! Mysig kväll hos Karro igår. Tänka sig att ungen inte fyllt 17 än, sicken lillskit hon är då. ;) En annan fyller ju 18 om knappt fem månader. Wooohoooo! Fyfasen, det blir nice. :D
Har precis vaknat här nu. Sitter med pappas laptop och funderar på om jag ska åka och träna. Gymma två gånger per dag var det ja..En fågel viskadei mitt öra att jag aldrig skulle göra det. Ack, så rätt hon hade! Men vad fasen, måste ju njuta lite utav lovet också! :P Äsch, jag kan lika gärna gå ut och gå en powerwalk. Det gör mycket det också. :) Annars ska jag få lite plugg gjort idag. Det är i alla fall tanken. Har tonvis av saker som väntar efter lovet..Puuh, förstår inte hur jag kommer orka eller ens hinna med allting. Well, vi tar det som det kommer.

Senare i eftermiddag ska jag träffa Carro och Ronja. Inte en aning om vad vi hittar på men det är sällan det behövs hittas på något med dom. Vi har lika kul varje gång ändå! Så, det ska bli mys! :)




Bild på två fina vänner, Malin och Karro! :)


Ha en fin dag!
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0